flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

В 2016 році, Ленінським районним судом м. Харкова було здійснення анкетування відвідувачів судової установи на основі методології карток громадського звітування.

15 серпня 2016, 11:47

 В 2016 році, Ленінським районним судом м. Харкова було здійснення анкетування відвідувачів судової установи на основі методології карток громадського звітування.

 

 

Вдосконалення судової системи належить до пріоритетних завдань в становленні демократії в українському суспільстві. Лише покращуючи розуміння реальної ситуації в судах, стану відносин судової системи та суспільства, можна досягти суттєвого покращення ефективності судочинства, зміцнення довіри до суду в українському суспільстві. Власне цим пояснюється необхідність використання у адмініструванні судової діяльності методів оцінювання якості роботи суду.

Оцінювання якості дозволяє керівництву суду вирішувати наступні завдання:

• отримання інформації про поточну ситуацію у суді за ключовими параметрами його діяльності;

• обґрунтування поточних та стратегічних рішень;

• визначення пріоритетів для змін;

• моніторинг інновацій, оцінка їх результативності та ефективності;

• оцінювання відповідності конкретних параметрів роботи суду до існуючих стандартів та нормативів.

Для досягнення поставлених задач, Ленінським районним судом м. Харкова за допомогою студентів Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого, було проведено анкетування та інтерв’ювання серед відвідувачів суду. За результатами проведеної роботи, після узагальнення отриманих результатів, було складено звіт.

Звіт містить результати дослідження громадського сприйняття роботи Ленінського районного суду м. Харкова, яке було проведене у 2016 році на основі методології карток громадянського звітування (надалі – «КГЗ»), що є інструментом зовнішньої оцінки якості роботи суду.

Критичний аналіз результатів опитування та їх обговорення з суддями та працівниками апарату суду дозволив розробити такі рекомендації:

  Забезпечити можливість безперешкодного доступу до суду людей з обмеженими можливостями (передбачити можливість осіб, які пересуваються на інвалідних візках, потрапити в будівлю суду поза турнікетом, ініціювати питання щодо введення в експлуатацію ліфту в приміщенні суду тощо);

  Розглянути варіанти покращення умов для паркування автотранспорту відвідувачів суду;

  Забезпечити краще освітлення в приміщеннях суду;

  Виділити додаткове приміщення (чи окремі зони) для очікування, роботи з документами, підготовки до справи, передбачивши в них інформаційні стенди, зокрема, з розміщенням на них окремих видів стандартних (типових) документів;

  Визначити в апараті суду посадову особу – «інформатора», яка могла б надавати загально-організаційні консультації відвідувачам суду та координувати заходи щодо інформування відвідувачів.

Повний текст Звіту щодо дослідження громадського сприйняття роботи Ленінського районного суду м. Харкова, яке було проведене у 2016 році на основі методології карток громадянського звітування можна переглянути: http://ln.hr.court.gov.ua/sud2024/stat/stat/con/