Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Ленінський районний суд м. Харкова запрошує до роботи на наступних вакантних посадах:
Головний спеціаліст (кадрове діловодство) - 1 посада;
Секретар суду - 3 посади;
дфловод суду - 1 посада.
Основні посадові обов'язки
1 |
Здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрових питань. |
2 |
Документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення. |
3 |
Організація роботи щодо розробки структури суду. |
4 |
Внесення пропозицій керівнику апарату з питань удосконалення роботи з управління персоналом. |
5 |
Здійснення аналітично-консультативного забезпечення роботи керівника апарату з питань управління персоналом. |
6 |
Перегляд на відповідність встановленим законодавством вимогам посадових інструкцій працівників апарату суду та внесення пропозицій керівнику апарату про внесення відповідних змін. |
7 |
Проведення роботи щодо створення сприятливого організаційного та психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв’язання конфліктних ситуацій. |
8 |
Вивчення потреби в персоналі на вакантні посади в суді та внесення відповідних пропозицій керівнику апарату суду. |
9 |
Виконання обов’язків адміністратора при організації та проведенні конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби категорії «В» в суді. |
10 |
Ведення роботи осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорії «В». Надсилає кандидатам на зайняття вакантних посад державної служби категорії «В» письмові повідомлення про результати конкурсу. |
11 |
За дорученням керівника апарату перевіряє дотримання працівниками апарату суду вимог законодавства про працю та державну службу, правил внутрішнього службового та трудового розпорядку в суді. |
12 |
Опрацьовує штатний розпис суду. |
13 |
Організовує роботу щодо стажування державних службовців та молоді. |
14 |
Організовує проведення внутрішніх навчань працівників апарату суду. |
15 |
Здійснює планування професійного навчання державних службовців державного органу. |
16 |
Узагальнює потреби державних службовців у підвищенні кваліфікації і вносить відповідні пропозиції керівнику апарату. |
17 |
Разом із державним службовцем складає індивідуальну програму підвищення рівня професійної компетентності за результатами оцінювання його службової діяльності. |
18 |
Веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань. |
19 |
Обчислює стаж роботи та державної служби. |
20 |
Організовує складення Присяги державного службовця особою, яка вперше вступає на державну службу, оформляє документи про присвоєння відповідних рангів державним службовцям. |
21 |
Ознайомлює працівників суду з правилами внутрішнього службового та трудового розпорядку, посадовими інструкціями та іншими документами з проставленням ними підписів та дати ознайомлення. |
22 |
Оформляє і видає державному службовцю службове посвідчення. |
23 |
Забезпечує підготовку матеріалів щодо призначення на посади та звільнення працівників суду. |
24 |
Здійснює контроль за встановленням надбавок за вислугу років. |
25 |
Формує графік відпусток працівників суду, готує проекти наказів щодо надання відпусток працівникам суду, контролює їх подання та веде облік. |
26 |
Здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників суду. |
27 |
Оформляє і видає довідки з місця роботи працівників суду. |
28 |
Здійснює належне опрацювання та оформлення листків непрацездатності та Протоколів засідань комісії із загальнообов’язкового соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності. |
29 |
Готує розпорядчі документи про відрядження працівників суду. |
30 |
Готує розпорядчі документи щодо призначення пенсій працівникам суду. |
31 |
Забезпечує видачу у встановленому порядку звільненій особі копії наказу про звільнення, належно оформленої трудової книжки. |
32 |
Забезпечує організацію проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», готує довідку про її результати. |
33 |
Здійснює облік військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних в суді, забезпечує контроль за станом військового обліку військовозобов’язаних і призовників. |
34 |
Здійснює належне забезпечення ведення обліку суддів, державних службовців, працівників патронатної служби та інших працівників суду в інформаційно-аналітичній системі «Кадри-WEB». |
35 |
Здійснює перевірку факту подання суб’єктами декларування, які працюють в суді, Декларацій осіб уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції та повідомляє Національне агентство про факт неподання або несвоєчасного подання декларацій суб’єктами декларування. |
36 |
Здійснює оформлення документів за підсумками проведення службового розслідування. |
37 |
Систематично обліковує та вносить відповідні зміни до особових карток та списків військовозобов’язаних, звіряє особові картки військовозобов’язаних з обліковими даними у військовому комісаріаті. |
38 |
Контролює виконання планів підвищення кваліфікації суддів та державних службовців суду. |
39 |
Готує інформацію та подає довідки, звіти, аналізи та узагальнення про роботу з кадрами за вимогою ТУ ДСА України в Полтавській області. |
40 |
Виконує інші обов’язки, які не перелічені в інструкції, але витікають зі змісту нормативних актів, наказів та вказівок, які входять до компетенції консультанта (по роботі з персоналом). |
Основні посадові обов'язки
1 |
Ведення первинного обліку справ і матеріалів, розгляд яких передбачено процесуальним законодавством. |
2 |
Повне, достовірне внесення в програму КП «Д-3» всієї інформації, що була відома до передачі судової справи судді для розгляду та отримана після розгляду справи (після передачі судової справи до канцелярії суду). |
3 |
Контроль за дотриманням порядку формуванням судових справ, визначеного чинним законодавством. |
4 |
Проведення перевірки відповідності документів у справах опису справи. |
5 |
Повідомлення старшого секретаря про дотримання секретарями судових засідань строків передачі справ до канцелярії суду. |
6 |
Приймання й облік апеляцій, апеляційних скарг, касаційних скарг та касаційних подань на судові рішення. |
7 |
Забезпечення належного та своєчасного направлення справ до судів інших інстанцій. |
8 |
Ведення роботи з матеріалами і справами, що містять інформацію з обмеженим доступом та особисті данні. |
9 |
Забезпечує зберігання справ та інших матеріалів. |
10 |
Здійснення обліку і забезпечення зберігання речових доказів. |
11 |
Ведення номенклатурних справ суду. |
12 |
Подання керівнику апарату суду пропозицій щодо складання номенклатури справ суду, їх узагальнення. |
13 |
Участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді. |
14 |
Складання за встановленими формами статистичних звітів про результати розгляду справ відповідної категорії. |
15 |
Забезпечення звернення до виконання судових рішень, зберігання справ та інших матеріалів. |
16 |
Формування та здійснення обліку виконавчих документів, які передаються для виконання до державної виконавчої служби. |
17 |
Відкликання виконавчих документів у разі припинення виконання. |
18 |
Здійснення підготовки та передачі до архіву суду справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також документацію канцелярії суду за минулі роки. |
19 |
Здійснення видачі копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії суду, та судових справ для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку. |
20 |
Здійснення підготовки листів та відповідей на запити, що надійшли до суду. |
21 |
Ведення обліку та контроль за виконанням судових доручень, що надійшли з інших судів України та іноземних держав. |
22 |
Виконання доручень голови суду, керівника апарату суду та старшого секретаря суду щодо організації роботи канцелярії суду. |
Завдання та обов'язки:
Додатково повідомляємо, що Законом України «Про правовий режим воєнного стану» врегульовано питання призначення на посади державної служби громадян України в період дії воєнного стану без конкурсного відбору, обов’язковість якого передбачена законодавством про державну службу. Призначення на посади здійснюється на підставі поданої заяви, заповненої особової картки встановленого зразка та документів, що підтверджують наявність у таких осіб громадянства України, освіти та досвіду роботи згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідних посад.
Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади державної служби, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Вимоги до осіб, які претендують на посаду державної служби: громадянство України; вища освіта ступеня не нижче молодшого бакалавра або бакалавра.
Кандидатам на вказані посади необхідно заповнити резюме встановленого зразка та направити його на електронну пошту Ленінського районного суду м. Харкова: inbox@ln.hr.court.gov.ua