flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

В Ленінському районному суді відбулось зібрання працівників суду з приводу Дня юриста

08 жовтня 2014, 17:14

 08 жовтня 2014 року в Ленінському районному суді міста Харкова, під головуванням голови суду Бондаренка В.В. та за участю заступника голови адміністрації району з організаційних питань Адміністрації Ленінського району Харківської міської ради Сотникової О.М., з нагоди Дня юриста, відбулося зібрання працівників суду.

В словах привітання, голова суду В. Бондаренко підкреслив, що на даний час в державі намітився значний прогрес у напрямку набору якісного персоналу для роботи в судах різних інстанцій. Суди потребують компетентних, сучасних, професійних, етичних працівників, відданих своїй справі.

У Ленінському районному суді міста Харкова, зазначив В. Бондаренко, поряд із суддями, працюють десятки працівників апарату, без яких неможливе відправлення правосуддя. Це помічники суддів, секретарі судового засідання, консультанти, спеціалісти, судові розпорядники та інші працівники, роботу яких очолює керівник апарату суду. Від злагодженої і цілеспрямованої  роботи апарату суду, професійної грамотності його працівників, від їх правової культури та дотримання ними етичних норм поведінки, виконавчої і трудової дисципліни залежить у цілому стан відправлення правосуддя, позитивний імідж самого суду.

З словами привітання з нагоди свята та побажаннями успіхів у такій важливій сфері, як відправлення правосуддя, звернулася до присутніх заступник голови адміністрації району з організаційних питань О. Сотникова.                                                                        

Головою суду Віталієм Бондаренком та заступником голови адміністрації району з організаційних питань О. Сотниковою відзначені деякі працівники суду грамотами та подяками голови Апеляційного суду Харківської області, начальника ТУ ДСА України в Харківській області, голови адміністрації Ленінського району Харківської міської ради.