Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Інформація щодо відсутності поштових марок на відправку кореспонденції суду
Відповідно до статті 154 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» належне фінансування та забезпечення суду поштовими марками забезпечує ТУ ДСА України у Харківській області.
02 червня 2021 року Ленінським районним судом м. Харкова було використано останні поштові марки, отриманні з ТУ ДСА України у Харківській області, для відправки процесуальних документів суду.
Станом на 03 червня 2021 року у зв’язку з відсутністю поштових марок Ленінським районним судом м. Харкова призупинено відправлення судових повісток по справах, копій судових рішень, виконавчих листів та інших процесуальних документів.
В зв’язку з ситуацією, що склалася та з метою своєчасного повідомлення про день та час судових засідань доводимо до відома учасників судового процесу про альтернативні способи для використання отримання повісток, повідомлень та іншої інформації із суду, в тому числі процесуальних документів (копій судових рішень, виконавчих листів тощо), а саме:
Також, з метою належного повідомлення учасників справи при зверненні до суду прохання повідомляти про всі відомі засоби зв’язку: офіційні адреси, адреси електронної пошти, номера телефонів свої та інших учасників провадження.
Нагадуємо, що в суді встановлено особливий режим роботи через поширення коронавірусної інфекції COVID-19, у зв’язку з чим, всі процесуальні документи Ви можете направляти до суду електронною поштою через офіційну електронну адресу inbox@ln.hr.court.gov.ua, через систему «Електронний суд», поштою.
У разі виникнення питань звертайтесь за телефонами:
Старший секретар суду тел. 712-28-01;
Канцелярія з кримінальних справ тел. 712-17-27;
Канцелярія з цивільних справ тел. 712-41-37;
Канцелярія зі справ про адміністративні правопорушення тел. 712-16-56
Про відновлення відправлення поштової кореспонденції на сайті суду буде повідомлено додатково.
Адміністрація Ленінського районного суду м. Харкова.