Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Ленінський районний суд м. Харкова оголошує про відкриття вакансії секретаря Ленінського районного суду м. Харкова, канцелярія з цивільних справ (на постійній основі).
до наказу Ленінського районного суду
м. Харкова від 19.03.2021 № 07-01/28
УМОВИ
проведення конкурсу
на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» -
секретаря Ленінського районного суду м. Харкова
Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення |
Секретар Ленінського районного суду м. Харкова, категорія посади «В» |
||
Посадові обов’язки |
- ведення первинного обліку справ і матеріалів, розгляд яких передбачено процесуальним законодавством, повне та достовірне внесення відомостей до бази даних автоматизованої системи КП «Д-3» щодо цивільних та адміністративних справ; - автоматизований розподіл цивільних та адміністративних судових справ між суддями; - передача нових матеріалів по цивільним та адміністративним справам суддям для розгляду; - внесення до КП «Д-3» відомостей щодо сплати судового збору по цивільним та адміністративним справам, перевірка внесення коштів за судовий збір до Казначейства; - ведення номенклатурних справ №№ 02-01, 02-11, 02-12, 02-13, 02-18, 02-22, 04-01, 04-02, 04-03, 04-05, 04-08, 04-09; - направлення цивільних та адміністративних справ за підсудністю, контроль за заповненням ОСК по справі в частині направлення за підсудністю (номенклатурні справи №№ 02-06, 04-04); - своєчасна підготовка і направлення цивільних, адміністративних справ до судів вищої інстанції (номенклатурні справи №№ 02-10, 02-19, 04-06, 04-10); - зберігання копій ухвал по цивільних та адміністративних справах, провадження по яким зупинено (експертиза тощо) (номенклатурна справа № 02-07); - виготовлення та зберігання копій ухвал апеляційних судів щодо рішень Ленінського районного суду м. Харкова по цивільним та адміністративним справам (номенклатурна справа № 02-08, 02-20,04-07); - надання відповідей на запити громадян щодо розглянутих цивільних та адміністративних справ, видача всіх видів довідок щодо розгляду (відсутності) судових цивільних та адміністративних справ; - підготовлення проекту та видача подань про повернення помилково сплачених коштів судового збору (номенклатурна справа № 02-09, 02-23, 01-40). - |
||
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 4394 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія |
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстроково |
||
Перелік інформації, необхідної для призначення на вакантну посаду, в тому числі форма, адресат та строк її подання |
1. Заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад держаної служби, до якої подається резюме. 2. Резюме за формою згідно з додатком 21 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад держаної служби, в якому обов’язково зазначається така інформація: - прізвище, ім’я, по батькові кандидата; - реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; - підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; - підтвердження рівня вільного володіння державною мовою; - відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах. 3. Заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону. На документи, що подаються для участі у конкурсі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата. Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо). Державні службовці державного органу, в якому проводиться конкурс, які бажають взяти участь у конкурсі, подають лише заяву про участь у конкурсі. Інформація подається через Єдиний портал вакансій державної служби за адресою: https://www.career.gov.ua Строк подання інформації: до 02 квітня 2021 року до 17 год.00 хв.
|
||
Додаткові (необов’язкові) документи |
Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби. Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, може додати до заяви про участь у конкурсі іншу інформацію про підтвердження досвіду роботи |
||
Дата, час, місце проведення тестування та співбесіди з кандидатами |
06 квітня 2021 року 10.00 За адресою: 61052, м. Харків, вул. Полтавський шлях, 20 |
||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Оріховська Наталія Валентинівна тел. (057) 712-33-16 inbox@ln.hr.court.gov.ua |
||
Кваліфікаційні вимоги |
|||
1. |
Освіта |
Вища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра в галузі знань «Право» та прирівняні до неї галузі знань та спеціальності. |
|
2. |
Досвід роботи |
Без вимог до досвіду роботи |
|
3. |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою. |
|
Вимоги до компетентності |
|||
|
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Необхідні ділові якості
|
1) вміння працювати з інформацією; 2) орієнтація на досягнення кінцевих результатів; 3) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати; вміння вирішувати комплексні завдання. |
|
2. |
Командна робота та взаємодія |
1) вміння працювати в команді; 2) вміння ефективної координації з іншими; 3) здатність професійно взаємодіяти – дослухатися, сприймати та викладати думку. |
|
3. |
Сприйняття змін |
1) здатність приймати зміни та змінюватись; 2) стресостійкість. |
|
4. |
Професійні чи технічні знання |
Досвідчений користувач ПК, знання сучасних інформаційних технологій Windows, Microsoft Office (Word, Excel), вміння використовувати комп`ютерне, периферійне обладнання та програмне забезпечення, працювати в автоматизованій системі документообігу суду |
|
5. |
Особисті компетенції |
1) відповідальність; 2) системність і самостійність в роботі; 3) уважність до деталей; 4) наполегливість, креативність та ініціативність; 5) орієнтація та саморозвиток; 6) орієнтація та обслуговування; 7) вміння працювати в стресових ситуаціях. |
|
Професійні знання |
|||
Вимога |
Компоненти вимоги |
||
1 |
Знання законодавства |
1. Конституція України. 2. Закон України «Про державну службу». 3. Закон України «Про запобігання корупції». 4. Закон України «Про судоустрій і статус суддів». 5. Закон України «Про очищення влади».
|
|
2 |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
1)Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 20.08.2019 № 814,
2)Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затверджено Рішення Ради суддів України від 26.11.2010 року № 30 |
|