Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Категорія посади державної служби |
В |
Посада |
Секретар суду |
Найменування структурного підрозділу1 |
|
Найменування державного органу |
Ленінський районний су м. Харкова |
Посада безпосереднього керівника |
Старший секретар |
Посада керівника державного органу |
Голова суду |
Посада особи, яка здійснює координацію діяльності1 |
Старший секретар |
Забезпечення реалізації державної політики у сфері державної служби.
|
1 |
Ведення первинного обліку справ і матеріалів, розгляд яких передбачено процесуальним законодавством. |
2 |
Повне, достовірне внесення в програму КП «Д-3» всієї інформації, що була відома до передачі судової справи судді для розгляду та отримана після розгляду справи (після передачі судової справи до канцелярії суду). |
3 |
Контроль за дотриманням порядку формуванням судових справ, визначеного чинним законодавством. |
|
Проведення перевірки відповідності документів у справах опису справи. |
|
Повідомлення старшого секретаря про дотримання секретарями судових засідань строків передачі справ до канцелярії суду. |
4 |
Приймання й облік апеляцій, апеляційних скарг, касаційних скарг та касаційних подань на судові рішення. |
5 |
Забезпечення належного та своєчасного направлення справ до судів інших інстанцій. |
6 |
Ведення роботи з матеріалами і справами, що містять інформацію з обмеженим доступом та особисті данні. |
7 |
Забезпечує зберігання справ та інших матеріалів. |
8 |
Здійснення обліку і забезпечення зберігання речових доказів. |
9 |
Ведення номенклатурних справ суду. |
10 |
Подання керівнику апарату суду пропозицій щодо складання номенклатури справ суду, їх узагальнення. |
11 |
Участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді. |
12 |
Складання за встановленими формами статистичних звітів про результати розгляду справ відповідної категорії. |
13 |
Забезпечення звернення до виконання судових рішень, зберігання справ та інших матеріалів. |
14 |
Формування та здійснення обліку виконавчих документів, які передаються для виконання до державної виконавчої служби. |
15 |
Відкликання виконавчих документів у разі припинення виконання. |
16 |
Здійснення підготовки та передачі до архіву суду справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також документацію канцелярії суду за минулі роки. |
17 |
Здійснення видачі копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії суду, та судових справ для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку. |
18 |
Здійснення підготовки листів та відповідей на запити, що надійшли до суду. |
19 |
Ведення обліку та контроль за виконанням судових доручень, що надійшли з інших судів України та іноземних держав. |
20 |
Виконання доручень голови суду, керівника апарату суду та старшого секретаря суду щодо організації роботи канцелярії суду. |
Користуватися інформаційними базами даних, телекомунікаційними мережами відповідного суду в установленому порядку. Отримувати в межах своїх повноважень від працівників апарату суду необхідних документів, інформації (даних) для виконання завдань і посадових обов’язків. За погодженням з керівництвом суду брати участь у конференціях, семінарах, нарадах та інших заходах з питань роботи суду. Вносити в межах своїх повноважень пропозиції голові суду та керівникові апарату з питань удосконалення роботи суду. Брати участь у нарадах та зборах працівників апарату суду.
|
Територіальне управління Державної судової адміністрації у Харківській області, Відділи Державної виконавчої служби України, Відділи Національної поліції України, установи виконання покарань, слідчі ізолятори. |
Освітньо-кваліфікаційний рівень не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра за спеціальністю «Правознавство», «Правоохоронна діяльність» або відповідного професійного спрямування, досвід роботи не обов’язково. Вільне володіння державною мовою. Вміння працювати з комп’ютерною технікою. Системність і самостійність в роботі. Прагнення до самовдосконалення шляхом самоосвіти. Вміння знаходити вихід із складних ситуацій, комунікабельність, вміння спілкуватися з людьми, не конфліктність, стійкість до стресу. Наполегливість, виконання на високому рівні поставлених завдань, відповідальність.
|